Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.09.2016 10:46 - СВИКНАХ
Автор: nadiakostova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5347 Коментари: 9 Гласове:
7

Последна промяна: 13.09.2016 20:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image

Свикнах без теб, но няма как да ти го кажа.    Свикнах да те сънувам без да съм тъжна на събуждане. Свикнах да правя само едно кафе. Да сипвам само една чаша вино. Да не поглеждам зад гърба си в очакване да си там.  Да не ми се причува смехът ти. Да не ми се струва, че прошепваш нещо в косите ми точно когато заспивам. Да не се нуждая от топлината ти, за да спя спокойно. Да не чета поезия, сякаш ти си я писал за мен.  Да не си слагам романтични дрехи и елегантни обувки в багажа, когато тръгвам на път...   Свикнах. И всъщност мога да ти го изкрещя по много начини. Но не искам да знаеш колко ужасно много свикнах да не ме болиш. И че сега не знам как да продължа.    От ПЪТЕПИСИТЕ НА ДУШАТА МИ Надя Костова  


Тагове:   вино,   накъде,   сън,   кафе,   без теб,   свикване,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. faktifakti - силен пътепис
13.09.2016 16:09
на душата ти.
поздрав
цитирай
2. nadiakostova - Благодаря!!
13.09.2016 18:23
faktifakti написа:
на душата ти.
поздрав



Много мило, faktifakti!
Но заради днешния пътепис получих много обидно съобщение. Още ми горчи в устата. Разбира се, ще ми мине.
цитирай
3. rosiela - Поздрав!
13.09.2016 21:48
Не е добре за природата на жената такова свикване. Но ми хареса.
Относно обидното съобщение: сигурно и други ще има. Не се връзвай и стой над тях с куража на характера си. Тук не всички са читави, но има и много качествени хора. А ти си отскоро и още ти прави впечатление. После ще си кажеш: "Свикнах!".
цитирай
4. mariniki - тъжно...
13.09.2016 21:49
истинско... разтопи ми душата
и сърцето...
цитирай
5. nadiakostova - rosiela, много благодаря за куража
13.09.2016 22:03
rosiela написа:
Не е добре за природата на жената такова свикване. Но ми хареса.
Относно обидното съобщение: сигурно и други ще има. Не се връзвай и стой над тях с куража на характера си. Тук не всички са читави, но има и много качествени хора. А ти си отскоро и още ти прави впечатление. После ще си кажеш: "Свикнах!".




и за хубавите думи! И с това ще свикна, права си!И с какво ли още?
цитирай
6. nadiakostova - Благодаря, mariniki
13.09.2016 22:04
mariniki написа:
истинско... разтопи ми душата
и сърцето...



от душата и сърцето е - може би затова така го усещате!
цитирай
7. faktifakti - ако някой те е натъжил
13.09.2016 22:42
не заслужава вниманието ти

nadiakostova написа:
faktifakti написа:
на душата ти.
поздрав



Много мило, faktifakti!
Но заради днешния пътепис получих много обидно съобщение. Още ми горчи в устата. Разбира се, ще ми мине.

цитирай
8. nadiakostova - Добро утро! Няма да ме събори - аз съм високо цвете, но по якога забравям! Благодаря от сърце
14.09.2016 07:38
faktifakti написа:
не заслужава вниманието ти

nadiakostova написа:
faktifakti написа:
на душата ти.
поздрав


Много мило, faktifakti!
Но заради днешния пътепис получих много обидно съобщение. Още ми горчи в устата. Разбира се, ще ми мине.


цитирай
9. faktifakti - здрасти, приеми че хората
14.09.2016 11:47
стоят на различни еволюционни клони и бъди снизходителна към тях :)

nadiakostova написа:
faktifakti написа:
не заслужава вниманието ти

nadiakostova написа:
faktifakti написа:
на душата ти.
поздрав


Много мило, faktifakti!
Но заради днешния пътепис получих много обидно съобщение. Още ми горчи в устата. Разбира се, ще ми мине.



цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nadiakostova
Категория: Лични дневници
Прочетен: 66205
Постинги: 31
Коментари: 67
Гласове: 80
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031